woensdag 25 februari 2015

Top-3 challenge 41

Sorry sorry sorry.......
Ik ben zo druk geweest de afgelopen dagen dat ik even de datums niet helemaal op een rijtje had....Ik dacht nl. dat het morgen de 25e was....maar dat is dus al vandaag. Ik ga jullie dus heeeeeeeeeeeel snel de top-3 doorgeven......een beetje later als anders maar tóch nog op de 25e.

Ik knal hem er maar gelijk in dus....

Nr. 1 Marlies


Nr. 2 Katja


Nr. 3 Dorthe


Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie plaatsje in de top-3 en zo verdiend ook......Schitterende kaarten dames....complimenten.

Jullie mogen de WLVC-badge meenemen naar jullie blog....


en voor de winnaar van deze top-3 Marlies hebben we een hele mooie prijs gekregen van onze sponsor...


Als je mij je gegevens doormailt Marlies dan ga ik er voor zorgen dat de volgende prijs naar jou toekomt....



Dan hoop ik dat iedereen nog mee gaat doen aan onze challenge met de jongens/mannenkaarten en dan wens ik iedereen nog een hele fijne avond.

Groetjes van Plony.

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende Top 3. Gefeliciteerd dames. Groeten Trijntj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames. Het zijn prachtige kaarten!!!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Wauw wat leuk dat ik in jullie top drie sta! Nr een worden vind ik al helemaal geweldig en dan ook nog die mooie Marianne Design prijs, super. Dank jullie wel!
    Katja en Dorthe jullie ook gefeliciteerd met jullie top drie notering. Super mooie kaarten.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel hoor. Gefeliciteerd met je prijsje!

      Groetjes,
      Katja

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat super mooie kaarten!
    gefeliciteerd dames!
    groetjes Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Dames mooie top drie .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dar ziet er weer prachtig uit dames, van harte gefeliciteerd! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dar ziet er weer prachtig uit dames, van harte gefeliciteerd! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames gefeliciteerd met jullie prachtige kaartje super !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta, tweede plaats nog wel. Bedankt dames. Ik ga de badge meenemen en op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen